mandag 2. mai 2011

Mmm...så gode

Det har jo kommet inn litt nyheter i butikken igjen nå . . Å jadda,som vanlig
klarer jeg ikke å styre meg.
Har nå fått smakt på MELKESJOKOLADE KJEKSEN
Og dommen = veldig gode.

Bildet lånt fra google.no

Da var vi igang med ei ny uke igjen da. Men hvor ble det av varmen.
Huttetu så kaldt det har vært i dag . . . og ikke er det meldt
så veldig varmt de neste dagene heller. Håper varmen melder sin ankomst veldig
snart igjen.
Denne uka skal Mats Fredrik spille sesongens første fotballkamp.
Gleder oss til å stå på sidelinja og heie...Heia Ramnes.


Så må jeg jo nevne  at jeg har vunnet en konkurranse i dag .

På siden til Re hårstudio på facebook,skulle man verve venner.
Og jeg var en av de heldige som vant...JIPPI.
Premien er hårproduketer fra Bed Head eller Fudge.

Nå skal jeg få med meg 71 grader nord,så ha en fin,fin kveld alle sammen.

3 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Gode kjeks ja:). Gratulerer med premie, kjekt at du vant. Koselig blogg du har, kommer nok innom her igjen:).

Hege sa...

Så koselig Hege :o)

Anonym sa...

De kjeksene er super gode :) Farlig gode :)

Morro å vinne da ;)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥