fredag 13. mai 2011

Hmmm....

Ikke lett å legge inn innlegg her i dag....og innlegget jeg la inn
i går kveld,er borte.

I ettermiddag har Ulrikke og Jan Vidar reist på hytta...og jeg er igjen hjemme
sammen med de 2 minste.
Skulle egentlig vært med en tur jeg også...men når vi så det
var meldt regn,så fristet det ikke så mye,dessverre.


Ett bilde av Matilde fra hun var i karneval bursdag på Tirsdag.
Hun synes det var kjempe stas...ikke hver dag man får
være prinsesse  ♥

Nå sitter jeg og de 2 minste her og ser på Norske Talenter og koser oss.

Ha en fin fredagskveld.

3 kommentarer:

Eline sa...

Kos dere masse i kveld. Nydelig bilde.
Stor klem

Pernille sa...

Kos dere masse! Ha en fantastisk lørdagskveld :)

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så nydelig hun er :) Kan tenke meg det var gøy å kle seg ut,
håper dere 3 har en kjempe fin helg samme!

Klem Anette

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥