lørdag 14. mai 2011

Kosekveld ♥

Da var det Lørdagskveld alt da.
Dagen i dag har gått til bursdagfeiring,is-spising,besøk,shopping,
rydding,matlaging og ikke minst kos med ungene.
Matilde sovnet utslitt på sofan her istad...Og Mats Fredrik sitter jeg nå og
venter på etter han har vært på besøk hos noen venner.
♥ Herlig lørdag ♥

På Torsdag når jeg var på bytur,fikk jeg endelig med meg tilbudet til Nille.
7,- pr kubbelys. Var bare noen få farger igjen,så valget falt på
lilla og rosa.


Og her er nok ett bilde av prinsessa vår...dog litt mere møkkete i ansiktet sitt,HeHe.
Hun synes det er fantastisk og gå med denne prinsessekronen .
Merker at det er ei skikkelig jente vi har fått. Prinsesser,rosa,dukker og alt sånt
er bare så populært. Moro!


Nå sitter jeg bare i sofa'n og slapper av. Følger litt med på MGP her,selv
om Norge har røket ut. Men min favoritt er med...Og det er Erik Sade
med sangen "Popular"
HEIA SVERIGE

I morgen er det meldt regn her....KJIPT. Men håper på
mirakler og at sola titter frem....er jo lov å håpe.

1 kommentarer:

Jatte sa...

Hei hei,
Kjøpte slike lys på nille forrige uke jeg også - ganske billig, å her går det MYE lys så jeg kastet meg over noen :))

Nydelig pyntet på fatet ditt,
Ha en fin kveld -
Klem Jatte♥

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥