søndag 10. april 2011

I ♥ Zumba = Ebay

Ebay ja . . . Det er en "farlig" greie , HeHe .
I uken som har gått har det blitt 3 bestillinger fra meg ,  og den 1. har allerede ankommet.
Har bestilt 2 MaxFactor mascara til Ulrikke , de har kommet allerede.
Jeg har også bestillt meg 2 nye mascara fra Clinique . Og man får jo 2 stk til under
prisen av 1 her hjemme . . . Me like a lot !
Så kom Ulrikke over denne Zumba toppen i dag , og for henne
som trener det så mye som hun gjør , så synes jeg det var litt artig.

Zumba topp til 130 ,-





Ser det er mye annet som frister der også , men nå får jeg vente litt tror jeg .

Nå er det straks natti natt her . Nok en bursdagfeiring står for tur i morgen . . . eller
allerede i dag , for klokka er igrunn 1:15 på natta .

♥ Sweet Dreams ♥


2 kommentarer:

ulrikke sa...

takk for toppen ja mamma! <3

Delenn sa...

eBay er en farlig glede ^^,

-Silje

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥