lørdag 9. april 2011

Da har startskuddet gått . . . .

TJOHEI alle sammen.
som overskriften sier , så har startskuddet for bursdagene gått . . .hehe !
Matilde er levert i jentebursdag . . Og i skrivende stund er Jan Vidar oppe på skolen med en
del av tingene vi skal ha med opp dit . . Så jadda , vi er i rute !

I går var det Nickolai som sto for bakingen av Brownies her . . .Og de 2 andre
trollungene fulgte spent med og de var vel mere ivrig på om det var noe
til overs av kakedeigen enn noe annet .


Og her ser dere jo det . . . Det ble visst litt til overs av kakedeigen .
Men skjønner de godt jeg . . noen kakedeiger er faktisk veldige
gode . . Hehe !


Husker dere innlegget jeg hadde forrige Fredag om de nyinnkjøpte rosene mine ?
I dag går de i søpla , men synes absolutt de har stått veldig fint ei uke nå .
Så i dag skal jeg innom Rema igjen og kjøpe ett par buketter til , synes det
er helt supert når man får en bukett til 49 ,-

Men nå må jeg skyndte meg her . . Snart klar for å ta i mot masse,masse unger !

Ha en knakende fin LØRDAG!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥