mandag 13. desember 2010

Luciadagen i dag.

Svart senker natten seg,i stall og stue
Solen har gått sin vei, skyggene truer.
Inn i vårt mørke hus stiger med tente lys,
Santa Lucia, Santa Lucia.
Natten er mørk og stum. Med ett det
suser I alle tyste romrom vinger bruser.
Se, på vår terskel står. Hvitkledd med lys
i hår Santa Lucia, Santa Lucia.

Lucia gutten vår for 2 år siden :o)

Da var det Mandag igjen...og jeg sitter her å bare gjesper.
Nå skal Jannikke og jeg en tur til Trine for kutte til litt julekort. Begynner
å bli tiden for å sende ut disse snart også nå....og kanskje det som tar mest
tid,det å skrive de :o)

I kveld er det også juleavsluttning på skolen til Mats Fredrik.
Gleder meg til å  se hva de skal fremføre,de er jo sååå søte alle sammen.

Men da må jeg løfte bakdelen,å sette igang her ....bare en bittelitn gjesp til først!
Ha en strålende mandag og Lucia dag alle sammen 

3 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Herlig Lucia gutt♥
Gleder meg til lucia i bhg neste år:)
Iår var det bare de som skal på skolen neste år, som fikk gå i tog=/
Jeg skulle også legge julekort i konvolutter og skrive på nå, men her sitter jeg...;)

Ha en strålende Lucia-kveld!
Klem♥

Eline sa...

Så søt!
Kos dere masse på juleavslutning. Jeg skal ut på leting etter noen som vil lage lussekatter til meg, hihi.
Stor klem

mammaKine sa...

Så flott bilde :-) Håper dere har hatt en fin dag. God klem fra meg :-)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥