tirsdag 14. desember 2010

Julekort?

Så var det disse julekorta da...
Er du i rute med de,eller har du kanskje allerede sendt de?
Jeg var hos Trine i går og kuttet til mine....nå bare jeg bare finne
den rette pennen å skrive med.


Her er ett av våre gamle julekort,fra 2007,som Gro har laget for oss.

Selv har vi så langt fått 2 julekort...men i løpet av uka tipper jeg mine går i posten,
som så veldig mange andres :o))

Huff,en ting jeg har skikkelig dårlig samvittighet for om dagen,er julebaksten her i huset!
Vi har enda ikke bakt pepperkaker...SÅ til helga,da blir det litt baking her i huset tipper jeg.
Ikke det at det skal bakes så mye,kun pepperkaker og disse maryland cookies,men
er jo greit å bli ferdig med det også.
Men nå har jeg fri Fre-Man så da tipper jeg vi skal få gjort MASSE.

I går var vi på juleavsluttning på skolen til Mats Fredrik. Masse spente unger,som var
så søte og flinke til å vise frem alt de har øvd på nå frem til jul.
Tenk,nå er han allerede halvveis ferdig med 3.klasse....HJÆLP,hvor blir tida av????

Jeg får vel prøve å rydde her litt igjen jeg da,før jobben kaller.
Gjett om jeg skal være kjapp med å telle kassa i dag....hihi,jeg skal hjem å
se på håndballkampen kl.20:15 i kveld.

2 kommentarer:

Catrine sa...

Koselig julekort!
Jeg har fått tatt bilde og holder på å lage. Bråbestemte meg for å scrappe dem to uker før julaften, så jeg må sette inn et ekstra gir for å få ferdige alle sammen de neste dagene!

Ha en fin tirsdagskveld! :)

Eline sa...

Så koselig julekort!!
Her i gården blir det nok ikke før neste jul, da vi har en baby med på bildene. Er liksom ikke så mange som vil ha bilde av meg og Remy, tenker jeg :p
Ha en flott dag.
Stor klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥