tirsdag 23. november 2010

Tirsdag....

Og i dag er det jobbedag
men så har jeg fri en uke etterpå.....Det er DEILIG det :o)
Men ikke det....er da jammen nok av å ta tak i alikevel.
Til helga er jo 1.helga i advendt...og alle lysestakene burde sjekkes,for
å se om alle lyspærene funker.
Åååå...gleder meg jeg.

Bildet av Matilde og Mats Fredrik tatt i bursdagen til Karoline nå på Lørdag.

Til helga blir det bursdagfeiring x 2 + julebord!
Matilde skal ferie barnebursdag på lørdag,så kommer bestemor,bestefar,Sandra
og Sebastian på Søndag.
Og på Lørdag braker det løs med julebord for min del.
Vi skal være på resturanten her nede på Revetal...og se på Sturla Berg Johansen
sitt juelshow,det gleder jeg med MASSE til.

Ellers er det småkaldt her om dagen....og værre skal det bli hører jeg,sånn
ca -15...da er det bare å fylle vedkurven tror jeg :o)
Ønsker DEG en fin Tirsdag.

Minner om giveAway,Trykk HER!
                                                

1 kommentarer:

Pernille sa...

Så herlig bilde av trollene <3

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥