onsdag 3. november 2010

STØV...overalt!

Dette støvet....blir GAL jeg!
Hvis man har tid og lyst,kan man faktisk gå å tørke støv hele dagen.
Ser bare i trappa opp til 2.etg...den er full av støv på 1,2,3....kan sikkert
støvsuge den 3 ganger per dag.
Hovedgrunnen til at jeg kom inn på dette her med støv...var at jeg satte meg
her på laptoppen...og GOSH sier nå jeg bare. DEN er støvete...selv om jeg tørker over
den ofte!
 

Skulle hatt en sånn elektrisk sak som fjerna alt støvet av seg selv....så kjekt!

Bla,bla,bla....her snakker vi skikkelig svada innlegg,hihi!

Nå skal jeg komme meg ned på jobb om ett par timer....sikkert pakke opp enda mere
julevarer....i går lurte vi igrunn på hvor vi skulle få plass til alt sammen.
Men vi klarer alltids å finne noen lure plasser.

I morgen tipper jeg ikke det kommer noe særlig med innlegg her på bloggen.
Starter dagen med foreldresamtale i barnehagen i 9 tiden....så må vi innom Meny og
sjekke dagens tilbud,og handle litt.
Så skal jeg videre til Tønsberg på kurs....skal være der fra 12-15....så er det
en aldri så liten kjapp tur hjemom,så er det rett på jobb fra 17-22.
Jepp,der var den dagen også brukt opp :o)

Men sier det igjen...Folkens,ta turen innom Re-torvet i morra.
Der ville du finne utrolig masse fine tilbud.
Så her blir det kake,fyrverkeri og masse mere til.



           

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥