onsdag 3. november 2010

Enda ett par Trine bilder.

...og jeg digger hver gang jeg får noen bilder fra henne :o)

I kveld når jeg kom hjem fra jobb,lå det 2 mail og ventet på meg fra Trine.
Det var ett par bilder som hun tok for lenge siden.


Dette bildet her av Mats Fredrik brukte jeg litt tid til å skjønne når hun hadde tatt.
Men etter litt tenking,så kom jeg på at det måtte være når vi var på Tusenfryd sammen i fjor sommer.


Og her ett "retro" bilde av Matilde som også er tatt av Trine. Det ble tatt når vi var med henne ut
på ett foto oppdrag i Teie skogen for snar 1,5 år siden.
Tusen takk Trine.
Bare å fortsette å fylle mailen min,hvis det skulle dukke opp flere bilder av mine håpefulle :o)


Nå i kveld sitter jeg som en slakt i sofan og lader opp til morgendagen.
Tipper det blir en lang dag...med masse folk.
Og kanskje akkurat DU kommer innom,det hadde vært veldig hyggelig :o)
Og i løpet av kvelden på jobb i dag,fikk jeg vite at vi skulle ikke bare ha 30% på håndklær,
men vi skal ha 30% HELE butikken.
Fantastisk kjekt hvis man har planer å handle litt julegaver!!!

Men nå er det ikke lenge før jeg skal finne go'puta mi....ønsker alle blogg besøkende
en skikkelig god natt.

Og avslutter helt med å legge ut låta til Madcon

5 kommentarer:

Anonym sa...

Interesting bolg, It seems you love your past a lot. So you make collection os pictures. And feel happy when some one send you such a snap. Nice affection of life. Billig Hudpleie

Hild Frøya sa...

Kjempefine bilder. Her i huset er det søster som knipser de beste bildene, desverre så ses vi altfor sjeldent, så det blir ikke så mange "fotograf" bilder på meg.

Pernille sa...

Kjempeflotte bilder! <3

Pia sa...

Så heldig du er, som får flotte bilder tilsendt i ny og ne!
Ha en fin dag på jobb!

Evelyn sa...

Hei :) så heldig du har så flink fotograf til venneinne.. utrolig mange fine bilde hun tar av ungene og andre ting. Flott :)

Lykke til med jobben i morgen:)

Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥