fredag 15. oktober 2010

Tapetsert vegg!!

ENDELIG...

Jepp da,her har dere bilder av den ny taptserte veggen på kjøkkenet.
Skal som sagt kjøpe nye lister og sette rundt vinduet,for de gamle listene har blitt
skikkelig stygge. Så når de er på plass,ja da blir det bærre lækkert!!!


I dag har jeg fått malt ett strøk på det store vinduet på kjøkkent samt store deler av
brystpanelen,er litt ting som må fjernes der inne før jeg kan fortsette.
Håper jeg får tatt et strøk til i kveld..og da rekker jeg jo henge opp gardinene før
jeg reiser i morgen!

Nå er mannen og eldste frøkna i butikken,og skal handle inn litt mat for kvelden.
Og i kveld tror jeg vi ble enig om at det blir kylling Sandwich..noe av det beste jeg vet!
Måler seg nesten opp til favoritt middagen vi skal få hos svigers i morgen har jeg hørt rykter om.
Der blir det nemlig storfavoritten Svinesteik,med poteter,deilig saus og annet tilbehør.

Vet ikke hvor mye mere blogging det blir før jeg reiser til London nå,men skal
vel sikkert få til engang til før jeg reiser.
Og mulig jeg klarer og poste ett innlegg fra Iphonen når jeg er i London....men med min
kunskap på akkurat det der,så er det neimen ikke sikkert.

GOD HELG!!!
                                                     

4 kommentarer:

Therese sa...

Det der ble jo kjempefint - likte den tapeten veldig godt, altså! Skjønner godt at du er fornøyd.
Og skulle du ikke rekke å blogge noe mer før du reiser, så ønsker jeg deg riktig god tur til Det Store Utland,kos deg masse - shop 'till you drop.. hihi.. ;-)
Klem!

Aina sa...

Hei Hege:) Det ser veldig fint ut, jeg kommer om sånn ca et halvt år å kikker....he he!Skal dere tapetsere i stua også?
God tur til London, kos dere masse!!( og du, du trenger ikke legge inn flere innlegg før du drar......he he! veldig god reklame for bloggen vår:)

Hils mann og barn fra oss i skogen.

Anonym sa...

Likte tapeten din,det ble veldig bra.
Gleder meg til London.

Hege sa...

Haha...så koselig at vi sees om ett halvt års tid da...gleder meg allerede jeg :o)
Her skal det tapetseres i stua også ja.

Haha,ja det synes du nok hadde vært fint...at jeg venter med blogging frem til Onsdag...hihi,vi får se vi får se..klarer neppe å la være vettu.

Hege

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥