fredag 15. oktober 2010

Ferie...ja det er vel det jeg har

Weee....ferie i over en uke.

Veldig deilig å tenke på egentlig....egentlig så har jeg hatt nesten 3 uker ferie,har ikke vært
så mye denne måneden...men det kommer seg, så jeg på jobbelista for November :o)
Å nå,ja nå er det bare TO dager igjen til vi sitter på flyet til London.

Lovte jo at jeg skulle legge ut ett bilde av tapeten vi la på kjøkkenet...har ikke fått tatt bilde enda
av at det er "ferdig" tapetsert....men her har Jan Vidar hvertfall satt opp en lenke :o)
Den tapeten er bare sååå lækker,ME LOVE!!!

Skal få tatt bilde av den "ferdige" veggen senere i dag.....men nå skal jeg straks begynne å male litt på kjøkkenet.....går løs på vinduet først,så kanskje jeg rekker å henge på plass gardinene
innen vi reiser.

Aller først så skal jeg fyre i peisen her...for huttetu, her var det bare 16 grader når jeg kom ned
på morran...synes det er grøssent jeg,brrrr!

Kjøpte foressten en ny kurv til å ha veden i her om dagen....

NICE???

Er det noen der ute som har lyst å legge igjen ett aldri så lite middagstips i kommentarfeltet
her i dag eller....er bare såååå TOM for ideer.
Skulle ønske jeg var god på å lage nye retter,men det er jeg absolutt ikke.

Kos dere!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir lekkert, Hege! Nydelig tapet! Dere er superflinke:) Her slipper vi i grunn fyring i peisen, med vanlige 29 grader og sol..Men er litt koselig da, savner lyden og lukta av peis noen ganger!
Angpende middags tips, har dere sånn Fondue sett? Det synes jeg er kjempedigg, man velger kjøtt selv, og velger hvor lite/mye man spiser... Vi pleier å ha salat og baket potet (eller ris) til.
Ha en fiiiin fredda!
Klem Line

Gro sa...

Blir fint med tapeten og vedkurven var veldig fin. :)
Å ang. middagstips, så synes jeg Line's hørtes veldig bra ut, så kan du jo bare be oss på middag..haha

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥