fredag 8. oktober 2010

Spørsmål til dere bloggere

Hjelp meg om du er god på dette...HJELP!!!


Hei alle bloggere!

Jeg lurer på om dere vil hjelpe meg litt.
Jobber litt med oppsettet av bloggen i dag.
Men har ett par ting jeg overhodet ikke får til...og ja,jeg blir en smule irritert kan man si :o/

Jeg lurer nemlig på hvordan jeg får dratt side kolonnen helt ut i sidene????
Vil igrunn bruke hele siden...og hvis jeg først får det til,så kunne jeg hatt 2 kolonner. En på høyre og en på venstre siden og da samtidig ha romslig plass i selve bloggefeltet!

                                                                              
                                               

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥