fredag 8. oktober 2010

Sofakroken i kveld!

Kosekveld!

Da er vi veldig godt igang med Fredagskvelden her!
De 2 eldste er fortsatt oppe...faktisk ikke lenge siden Matilde gikk å la seg heller,
men det er ikke så rart....hun har sovet ett par ganger på dagen i dag.
Vi ruslet jo ned på Re-torvet tidligere i dag...og det var kanskje ikke det lureste for den
vesle lille frøkna godt av i dag. Litt sliten når vi kom hjem igjen.

Når X-Factor startet,satte vi oss rundt middagsbordet.....fint folk spiser sent sies det :o)
Og i dag ble det noe som det er lenge siden vi har spist...Crispy Chicken,YAMMI!!!


Nå er det Senkveld som gjelder...og den store piercing testen. Auuuu,auuuu,sier jeg bare!
Har du piercing,var det vondt???

I morgen MÅ jeg atter en kjapp tur til byen...må se om jeg finner noen gode flate sko som jeg kan
ha å gå i,i London...Og da må jeg kjappe meg hvis jeg skal rekke å gå de ut litt.
Just one week to go !!!

Kos deg resten av kvelden...og gjerne med DENNE låten!
                                 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥