mandag 4. oktober 2010

♥ Jul på Ikea ♥

Tjolahopp!

Da var det høstferie i heimen...hvertfall for de 2 største. Matilde koser seg nok mere i
barnehagen enn å gå her hjemme sammen med oss.

Nå skal jeg straks rulse ned på jobb,men bare en vakt på 3 timer i dag,så det vil
nok gå veldig,veldig fort. Men først skal jeg i banken med Ulrikke.
Ei jente som er veldig glad for endelig å få ett bankkort...Men med en så streng Mamma
som jeg er,så er det ikke noe hu får lov å bruke akkurat når hun vil.

Må bare tipse om at nå har Ikea begynt å legge ut julevarer på siden sin...Prøvde å kopiere litt bilder
fra siden dems,men fikk kun til å legge til dette ene her....
SNÖVITA Dekorasjon, hjerte flere farger Diameter: 5 cm Antall i pakken: 6 stk.
Likte disse jeg,hvertfall de i sølv....så blir vel en tur innom Ikea før jul hvertfall.
Og om ikke det blir så mye julepynt,så må det hvertfall handles inn masse telys og
kubbelys vet jeg :o)

Og dere som har lurt på hvordan det gikk med filmen i går....DET GIKK IKKE!!!
Midt i brenningen,klarte i tillegg min pc og skru seg av...så da ga jeg igunn opp. Men hadde nok
neppe fått sett den filmen før i dag uansett,for etter 2,5 time,var den ikke kommet opp til
lenger enn 30% i brenne prosessen heller *sukk*
Får vel satse på bedre lykke neste gang.

Ønsker dere alle en god Mandag...og legger ved DENNE låten i dag :o)


                                            

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥