lørdag 18. september 2010

Trøtt,trøtt og mega trøtt.

Ooo'gjesp.
God morgen alle sammen,nå er det opp og "hoppe" å komme seg avgårde på jobb. Har sovet så utrolig dårlig i natt,og kjenner at det hadde nok vært lurt med noen timer til med søvn. Men det glemmer jeg fort når jeg har kommet meg på jobb vet jeg.

Ser frem til kvelden igjen,da skal jeg nemlig kose meg med reker. Mannen i huset er ikke glad i det,så da blir det så sjeldent at jeg spiser det.MEN i kveld blir det reker,YAMMI!


Legger ved ett bilde av denne unge frøkna,som har planene fulle i dag. Hun skal være med Trine Bjervig på bryllupsfotografering,så er det bursdag med overnatting etter det. Kos deg masse :o)

Da avslutter jeg med DENNE og ønsker dere en fin,fin dag.

                                                 

3 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei Hege :):)

Ja trøtt er man vell tenke jeg... du er vell kansje slik som meg som ikke alltid klare å komme meg i seng om natta og da får jeg svi for det andre dagen.. men som du sier når man først er kommet på jobb så glemmer man ofte det at man er trøtt.

Håper du har fått bokt med fugleloppene som du skrev om, er vell ikke annet å gjøre en å vaske og støvsuge skikkelig både seng og rommet ellers... fryse ned dyner og puter og skifte til rent. Litt av en jobb... men det må vell gjøres.

Tenkte på det i dag tidlig jeg da jeg våkna av at katten atter en gang hadde klart å snike seg inn på soverommet... hehe katta vet at ho ikke har lov... men du så godt det er å sove så mykt og varmt da.. hehe

Håper ULrikke har og får en koselig dag, og at kvelden hennes i kveld blir bra. Kjekt å være ute å være litt sosial for disse ungdommene.

Ha en fin helg :):)

Klem fra Evelyn

mammaKine sa...

Trøtt, trøtt og atter trøtt er jeg også når jeg blir vekket av en liten tass på 10 mnd.. KOS deg på jobb og med reker etterpå :o)
Klem fra meg.

Anonym sa...

Hei Hege!

Tenkte jeg ville gi deg et tips... reker er veldig godt syns jeg også.
Prøv med kokt egg, tomat som er kuttet i små biter og hakket løk- det er knall godt. Gjerne med litt majones og sitron pepper på også.
Jeg fikk servert dette hos noen venner for endel år siden og har siden den gang spist reker med dette til.

Ha en flott lørdags kveld

Grethe

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥