søndag 19. september 2010

Tidlig kvelden i dag

Kjenner på kroppen at det ble altfor seint i går,og ikke minst alt for tidlig opp igjen i dag. Så for min del i dag blir det ikke veldig seint.
Jeg har nesten akkurat kommet hjem fra homeparty hos Line...er det PartyLight det het?? Hvertfall veldig mye dufter,og ai,ai...Da kom hodepinen smygende også.
Nok syt og klag!!
Satt akkurat å tittet gjennom noen gamle bilder. Og der kom jeg over dette bildet av  Matilde,med jakke og lue som jeg kjøpte til henne i fjor,når vi var i London. Gleder meg til å se hvilke godsaker jeg finner når vi nå snart skal reise igjen :o)))))


DU,som har vært i London før,har du noen tips til hva som MÅ oppleves der nede??? Hvilke butikker som er bare MÅ innom????


                                               

2 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

Så herlig bilde, så søte klær hun har på seg! hmm, ja hva må man se i London... kjøp boken gatelangs i london, den er kjempe fin å ha med seg :)

Therese sa...

Hei!
Jeg skriver innlegg med Windows Live Writer. Da sparer jeg både plass og har flere valgmuligheter når det kommer til fonter osv.
http://explore.live.com/windows-live-writer
Ta deg en titt her, og jeg anbefaler WLW altså, det er både enkelt og mye raskere. Skriver man innlegg fra Blogspot og har feks en del bilder til opplasting tar det ofte tid. Med WLW går det mye raskere, og du tar ikke opp så mye plass i Blogspot.

Skjønte du den elendige forklaringen? Spør hvis det er noe du lurer på!! :-)

Riktig god mandag!!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥