søndag 19. september 2010

God Søndag alle!

God Søndag alle blogg-venner

Da er dagen godt igang her hos oss....Ungene startet igrunn opp her lenge før 8..GJESP!
Passet igrunn veldig dårlig,siden jeg ikke kom meg i seng før etter 3 i natt.....Jeg dro nemlig avgårde til noen venninder
i 23:30 tiden i går....De hadde samlet seg hos Therese,og da kjente jeg at det hadde jeg også veldig lyst til..Så snille mannen kjørte meg avgårde,nesten midt  i natta.

Til morran her hjemme,hadde Matilde klart å få tak i lommeboka  mi....og det hun synes var mest spennende med den,det var de gamle bildene som lå oppi der...og på det ene bildet var jo faktisk mamma'n ei lita skolejente....

Fantastisk bilde vettu....og så flott jeg var i grønn veolur genser og cordbukse. De 2 andre på bildet er Tone og Cecilie....morsomt å se på også da.

Mats Fredrik har kosa seg masse med små legoen sin i dag....lego har blitt veldig populært her i huset. Så han sier igrunn at det er det eneste han ønsker seg fremover :o))))

Blid og fornøyd gutt....og enda bedre ble det når enn kammerat kom å ringte på døra her.
Så nå har han blitt med kammeraten hjem dit for å leke litt.

Ble så fasinert av øyevippene til Mats Fredrik her istad,at de måtte jeg bare ha ett lite foto av. Skulle ønske jeg hadde like lange øyevipper jeg.
Egentlig hadde vi tenkt oss en tur ut å finne på noe i dag..men her ser det ikke ut til at været for helt bestemt seg om det skal være sol eller overskya...så her ser det ut til at vi blir hjemme i dag.
Og det beste ved det,er at JV har sagt han skal male vinduene på utsiden....det trengs veldig veit jeg.
Han er skikkelig i en god periode nå gitt...så effektiv. Det likær vi :o))))
                                                   

3 kommentarer:

Miramora sa...

Så koselig med jentekveld :-) Det var lange øyevipper, ja! Så fint! Mira min har også lange øyevipper, noe hun på ingen måte har arvet etter meg *bitter tone*.
Ha en strålende søndagskveld! :-)

Evelyn sa...

Hei :) God søndagskveld.. :)

Så koselig bilde av deg når du var yngre da hehe ...

Lego ja det er alltid poppulært... fin gutt...

Så morsomt å bare ta det på sparket og dra avgårde på besøk selv om det er sent.. ofte da ting blir morsomt.

Skrives :)

Klem

. sa...

Haha, kjente igjen både deg og Cecilie, men ikke Tone. Har noen flotte bilder av oss fra vi var små også.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥