søndag 12. september 2010

Sko innkjøp

Jammen var det på tide med noen nye sko innkjøp. I går når jeg skulle på  jobb,troppet jeg opp i sandaler...og jeg så vel på samtlige kunder,at de IKKE hadde sandaler på lenger. Så ja,det er høst. Så tenkte at jeg måtte gå til innkjøp av ett par nye støvletter. Problemet mitt er at jeg sjeldent kommer nedi de,for jeg har så brede føtter og er i tillegg veldig høy over rista. Men disse så greie ut synes jeg....selv om jeg har gått i den felle noen ganger før. Men da får jeg heller bare sende de tilbake.
Disse støvlettene koster  199,-....verdt ett forsøk å prøve da :o)

Synes også disse så veldig gode ut å gå i...så satser på  ett par av de også...Pris 249,-

Fant også cherrox til Matilde og Mats Fredrik...Mats Fredrik får selvsagt ikke lilla,men svarte. Disse kostet 99,- *Genialt*
Her er litt info om støvlene,og jeg synes hvertfall det hørtes greit ut,ikke noe værre en vanlig cherrox tenker jeg hvertfall.

"I isolerende og superlett materiale. Ideelle til regn, slaps og snø. Tåler temperaturer ned til -24 grader. Tykt og varmt ullfôr og 3-lags såle. Helstøpt i superlett og miljøvennlig EVA materiale med kraftig og sklisikker yttersåle. Italiensk produksjon."
                                         

1 kommentarer:

Charlotte - FO² sa...

KJekt å få kjøpt sko til hele hurven med en gang :) Cherroxene kan vel neppe være dårligere enn andre nei, de er jo laget for å holde på varmen, og være tørre... :)

her skjer det svært lite... bare veldig vondt i det ene beinet/hofta fortsatt, og nå en uke på overtid i dag... :( er sååå lei. kan jo trøste meg med at ungen er hvertfall ute innen uka er omme :)

ha en solrik og fin søndag.

klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥