lørdag 11. september 2010

Grå/blått VS Hvitt

For 3-4 år siden malte vi huset vårt. Før det ble malt,var huset rødt med grønne karmer,akkurat som det samme huset som ligger bak oss. Vi bestemte oss for å male huset,og denne gangen skulle da bli grå/blått  med hvite karmer. Og vi var vel igrunn fornøyde....helt til naboen bak oss også skulle male huset. Og de valgte å male huset sitt i grått.

Husker at vi synes det var skikkelig kjipt. Og har egentlig irritert meg litt sånn innimellom.....Ikke ofte og ikke veldig...Men nok til at vi har vurdert å male huset igjen. Denne gangen har jeg lyst til å male huset hvitt.
Grunnen til at jeg legger ut bilder er for å høre hva dere andre tenker....tror dere det ville bli fint med hvitt???

Så Ja,hva synes dere???
                                                     

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du er ikke riktig klok kona mi, vi er ikke ferdig å pusse opp et rom før du begynner på neste prosjekt :-)
Hilsen Gubben

Anonym sa...

helt enig at hvitt er fint, men jeg vil anbefale dere på det sterkeste å male i en farge som er litt mer varig! Jeg har hatt helt hvitt men fyttikatta for en jobb med vask hver eneste vår og sommer! Det blir så stygt etter regn at dere burde heller velge Frostrøyk eller noe i den duren. Med mindre dere gidder å vaske huset utvendig hvert år da :-)

Syns forøvrig synd på mannen din som ALDRI blir arbeidsledig :-)

Klem Tone

Hege sa...

Haha...man skal aldri bli arbeidsledig Tone...så kjedelig da,hihi.
Men jeg uttrykte meg litt feil...for jeg mente ikke helt hvitt,men frostrøyk evt som du sier.

Takk for svar Tone.

Å ja,kjære mannen min....jeg vet at du innerst inne er veldig,veldig enig,hihi.

Anonym sa...

Litt sånn "skitten hvit" med hvite karmer er skikkelig fint!
Klem Line

Anonym sa...

Synes det er fint slik det er nå jeg da.... :o)

* Anette *

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥