fredag 17. september 2010

Fredda'n og tv-kveld.

Bla,bla,bla...synes jeg gjentar hele tiden at nå er det Fredda'n og helg igjen. Disse helgene kommer vanvittig fort gitt.
I morgen er det jobbing igjen for meg,men er igrunn helt greit,har jo hatt fri siden Mandag. Neste uke er det jobbing Mandag-Fredag. Greit med masse jobbing,blir mere lommepenger til London turen som det nå er bare 30 dager igjen til. Det skal bare bli sååå deilig å reise bort litt.

Har hatt ett par Calunaer til overs  etter jeg plante i noen krukker ute. Men i dag fikk jeg plassert de vekk :o) Kom på det at jeg hadde jo ett par hvite henge ampler i boden som jeg kunne plassere de i.
Så nå henger de 2 ampler med Calluna i på trappa her. Blei så fint atte.


Synes det er så koselig med masse planter ute jeg da...og her hos meg blomstrer jo fortsatt noen av
sommerplantene enda...har ikke hjerte til å kaste de jeg når de fortsatt er like fine,om nesten ikke enda finere.


Når jeg var på jobben sist så kjøpte jeg meg nok en gang ett nytt sengetøy. Da var det kjøp 2 og betal for 1,veldig kjekt synes jeg. Å siden lilla er sååå populært om dagen,så blei det jammen meg ett lilla sengesett også. Blei så fint. Dere må for all del ikke studere det uoppussede soverommet vårt,for der er det ikke mye pent. MEN vi er igang innpå der....nå gjenstår det bare å grunne taket,så hjelper det hvertfall litt.


I kveld er det jo atter en tv kveld....X-faktor og Sen kveld osv. Vi skal kose oss med kylling fajitaz,det er en favoritt her om dagen.

ØNSKER DERE ALLE EN GOD HELG,KOS DERE I DET NYDELIGE HØSTVÆRET!
                                              

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥