tirsdag 28. september 2010

Au,au...at jeg ikke lærer!!

Jaaaa,at jeg ikke lærer sier nå jeg!
Dro jo på jobb tidlig i dag,i de NYE støvlettene mine....og det er jo veldig smart. Helt nye,og ikke gått i engang. Så skal jeg da liksom tråkke rundt på ett gulv i 7 timer!!! Jadda,sier seg jo selv at det kommer til
å gå helt feil vel. Så nå sitter jeg her i sofan og myker opp tærna.....Au,au,au!
Skoa er ikke trange,men de har hæl,og det er jeg ikke vant til. Men shit au,kom meg gjennom dagen i dag også,selv om jeg hadde en merkelig gange på slutten,hahaha!

Var nesten sånn jeg så ut når jeg gikk ut av bilen når jeg kom hjem her istad,hehe,neida...Ikke fullt så ille.. Bare kom over dette bildet av Matilde i den ene mappa her.

Nå er det middag som står på planen her...i dag er det pastagryte
med masse hvitløk og pitabrød ved siden av!

Ellers ingen veldig store planer i  kveld. Mulig snakk om å besøke ei venninde. Hvis ikke,så er det
jo den O'store tv kvelden i kveld :o)

Håper du har hatt en super fin dag så langt,og hvis du vil,kan du jo kose deg med
DENNE låten her.

2 kommentarer:

Lene sa...

Du er ikke den eneste som ikke lærer, hvis det er en trøst! Håper du får en fin kveld ! Klem!

Hege sa...

Jammen godt å høre ;o)
Åssen går det med blogginga di om dagen ??

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥