fredag 18. juni 2010

Sommerferie-Vg lista topp 20 og helg.

Jupp da...da er det sommerferie for de 2 eldste ungene her hjemme...Noe de har gledet seg veldig til. Men foreløpig lar denne sommer'n vente på seg. I kveld er det jo mere eller mindre høst storm ute her på Revetal :o(
Bassenget på 12500 liter står klar til bruk oppe i hagen,men hvem er det som orker tanken på å bade i dette været da???
Mats Fredrik og Matilde var faktisk er liten tur oppi der i går....Mats Fredrik fikk dukka seg skikkelig,mens Matilde var mere eller mindre hysterisk....hu skulle sitte på kanten å vente til det ble varmt,hehehe.

Denne jenta her har faktisk klart å få litt sol på kroppen da...
Hun var nemlig på skoleavsluttning hos lærer'n sin i går...og hun hadde hvertfall ikke tenkt på å smøre seg....noe hun smertelig fikk erfare senere på kvelden. Mamma'n var flink og smurte hun inn med aloe vera på kvelden.
I kveld har hu vært med 2 venninder inn til Oslo og sett på VG lista topp 20. Fikk noen meldinger fra hu istad,og hun virket kjempe fornøyd....sto visst nærme scenen,og hadde fått filmet Madcon når de var på scenen...gleder meg til å se. Har jo litt dilla på denne sangen dems GLOW.

Snart er det på tide å finne senga...jeg skal på jobb igjen i morra fra 12-18...så tror jeg det blir en rolig kveld etter det. Tipper de fleste er slitne når kvelden kommer. Ulrikke skal nemlig være med Trine Bjervig som "assistent" i 2 bryllup i morgen,og Mats Fredrik får besøk av fetter'n sin Edvard...så ja,tipper på en rolig kveld.
Så må jeg vel prøve å få med meg noen klipp av det store svenske bryllupet i morgen...flere som skal titte???

Å ja,en ting til...vi er enda ett skritt nærmere camping ferien vår...i dag ble nemlig campingbordet kjøpt inn,hiiii ha!

Da sier jeg over og ut,og natti natt.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥