onsdag 16. juni 2010

Sommer og sol...men jobben kaller.

I dag føles det virkelig som sommer her....det er såååå HERLIG....synd jeg må jobbe ekstra i dag,men,men,sånn er det jo bare noen ganger.
Mats Fredrik skal på klassetur i dag,til Sandefjord. De skal ut med Gaia...tror det er mange spente unger som gleder seg masse jeg....skulle ønske jeg kunne blitt med.

Nå har jeg nettopp laget en STOR kjele med fersk suppe. Jeg har ikke med sånn typisk suppekjøtt oppi da....bruker pølser og farseboller isteden,det er så godt.

Nå er det på tide å få gjort litt her,før ferden går videre ned på jobben igjen.

Ha en fin dag godtfolk :o)

Legger ved ett bilde av Matilde,liker det også veldig godt. Tatt i Teieskogen av Trine Bjervig


2 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei! :)

Tracy Pantsuit er nydelig. Ble fort utsolgt. Og nei, ingenting kommer inn igjen. Dessverre. :( Vi er ferdig med SPRING/SUMMER nå og tar ferie til september hvor AUTUMN/WINTER begynner.

De lager bare et visst antall av hvert plagg, rett og slett for at ikke "alle" nødvendigvis skal ha det. Om du skjønner? Gjør det bittelitt eksklusivt. ;)


Vibeke :)

PS: Du burde ta bort snøeffekten din, det gjør Blogger utrolig tregt, man "hopper" nedover siden din. :(

Catrine sa...

Så herlig bilde! :)
Ønsker deg en flott helg!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥