tirsdag 15. juni 2010

Se min kjole :o)

Ulrikke og jeg var jo på shopping på Lørdag,som jeg har nevnt tidligere.
Å jeg fant en kjole til Ulrikke på x-company som jeg likte utrolig godt...og det tror jeg jammen meg Ulrikke gjorde også....og det beste var at vi fant ei jakke som passet til også :o)

Fin??

Så fant vi denne capri buksa på VIC + lysroa singlet.
Dette var bare noe av det vi fant...masse fint. Og hadde det vært opp til meg,så hadde denne frøkna kommet hjem med enda flere bæreposer..men hu er jo så utrolig skeptisk. Men det kommer seg vel etterhvert ;o)
Nå er det straks ut å nyte solen...veit jo neimen ikke hvor lenge den blir her..og i kveld er det jobb igjen...Tirsdagene kommer fortere og fortere føler jeg,hihi.
Håper alle har fått besøk av solen i dag,og at vi da koser oss litt ekstra.
Carpe Diem!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥