mandag 14. juni 2010

God morgen alle! Da var det hverdag igjen...:o)

Da var helgen nok engang overstått,og jeg er igjen like forunderlig å lurer på hvor den ble av?????
Nå er det 3 uker til det blir "normal" helg igjen..for med 3 jobbelørdager,blir helga brått litt kortere synes jeg.

På Lørdag var jeg på en aldri så liten shoppingrunde med Ulrikke..og hun handlet seg litt nye klær,klokke,sko...osv. Skal se om jeg får lagt ut bilde av kjolen hun kjøpte seg,for den likte jeg godt.
På kvelden Lørdag,var jeg og serverte i GULLBRYLLUP...det står det jammen respekt av altså.

I går Søndag,tok Gro med seg Ulrikke og Matilde til Holt gård,der var det nemlig åpen gård. Der hadde de også møtt Tone med family. Synd det ikke var bedre vær der...men hadde heldigvis ikke vært så ille der,som her....Mens gjengen var på tur,fikk heldigvis vi gjort litt her hjemme...vaska og rydda...DET var deilig det.

Legger ved noen bilder fra turen de hadde på Holt gård i går.


Ulrikke,Matilde og en nydelig liten pusunge.

Sondre,Martine og Tobias..Det var stor stas med disse kattene har jeg hørt rykter om.

-Se så nuuuudelig da.

Heile familien samlet. .GRATTIS så mye med frieriet på Lørdag. Ønsker dere masse lykke til.

Matilde måtte sjekke pusene litt til.

Mamma's lille bonde tuppe,hahahaha!

GUTTA-BOYS!

Sondre,mitt kjekke fadderbarn.

Ut på tur med hestevogna.

Synes nå denne sauen var litt artig jeg da.....

Martine og Matilde følger spent med

En trøtt liten nøff-nøff

Matilde og Tante Gro

Ulrikke og Matilde på livets landevei :o)

Midt i blomsterenga :o)

Martine også i blomsterengen.

Kjekt med litt turterreng.

Så avslutter vi med denne tøffe karen her.

4 kommentarer:

Anette sa...

Så koselig det så ut da! Men forundrer meg jo ikke at de digger kattunger slik som dere avler hehehe ;O)
Og om det er noen trøst Hege så hadde jeg jobbehelg i helgen,skal på neste helg, en fri så nok en jobbehelg....og mine jobbehelger er på 32 timer! Sukk....men så skal det jo sies, jeg digger jobben min <3
Ønsker dere alle en gooood uke!!!

Klem fra Anette

Anonym sa...

Hei hei Hege! Så flotte bilder da :-) Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Tone

Trine Lise (Trine's Verden) sa...

Så flotte bilder :) Ser ut som de koste seg masse. Hmmm, skulle funnet noe åpengård greier vi også. Prinsen på 1,5 hadde nok likt det tror jeg.

Unknown sa...

Hei Hege!

Så koselige bilder. Ser ut som dere hadde en fin dag sammen. :)

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥