mandag 26. april 2010

Hva nå....Mandag allerede????

Ja...hvor ble liksom helga av da???
Mulig den gikk bort i jobbing og bursdagfeiring.....så hadde jammen vært deilig med ett par dager med fri nå.

Lørdagen gikk med til å jobbe fra 9-18...så var det rett hjem å begynne med kakebaking.
Jan Vidar var jo også på denne kioskvakten sin...noe han synes bare var ett eneste kaos...men nå er det heldigvis ett år til neste gang.

Mats Fredrik hadde Sara på overnatting,og det var stas. De synes det var toppers at jeg hadde kjøpt inn en pakke med kritt,så de var ute å kritta på veien her.

Søndag var det atter engang tid for bursdagfeiring for Mats Fredrik...Og jeg,jeg glemte helt å ta bilder i går...vet Pernille tok noen,så jeg får se hvordan de ble,så kanskje jeg får "rappet" noen av de.

Før bursdagen var igang,var det og få ungene i dusjen...og hva oppdager jeg da??? Jo,Matilde hadde fått 3 prikker...ligner veldig på vannkopper. Har ikke kommet noen flere "kopper" i løpet av natta...så får bare se det ann litt....men må jo være hjemme fra barnehagen.

Vil bare takke for besøket til alle de som var her på bursdagfeiringa i går...vi hadde det veldig koselig,selv om ting blir veldig hektisk.

Nå skal Matilde og jeg henge opp ei klesvask her...så kanskje jeg får lura hu til en liten "pause" på sofa'n etterpå,hihi...er jo lov å håpe hvertfall.

Matilde elsker og leke med Iphonen til mamma'n sin....så har hun muligheten til å "låne" den litt,sitter hun å spiller litt på den...
...og denne gangen gikk det i kabal,hihi!
Ønsker alle en herlig uke,med mange flotte nye muligheter.

3 kommentarer:

Ragnhild sa...

Ja, fy søren helgen ble liksom bare SØKK VEKK!!!!!! Får håpe Mathilde snuppa slipper lett unna vannkoppene!

. sa...

De ungene dine er så utrolig like på deg! Fant et gammelt bilde fra da vi var små.. hehe..
Hilsen Tonje.

Anonym sa...

Er helt enig med hun over meg her, Matilde er klin lik deg! Morsomt:)
ha en herlig dag!
Klem Line

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥