fredag 23. april 2010

Helg og jobbing,håndballcup og bursdagfeiring.

Da var det kvelden...og det er helg.
Denne helgen forsvinner nok like fort som den startet.
I morgen er det jobbing for min del...Jan Vidar skal være kioskvakt på håndballcup og Ulrikke skal spille kamper hele helga...Lykke til jenta mi!!!
Etter jobb,er det hjem å bake å gjøre klart til bursdagfeiring på Søndag.
I morgen skal Mats Fredrik og Matilde være hos Monica og Sara mens vi andre er ute å utfører våre plikter. De gleder seg masse å det beste av alt , er at Sara skal være med oss hjem å overnatte her :o)

I dag har jeg vært ute å gått tur med ei hyggelig jente :o) ...og vi var skikkelig effektive. Vi tok også turen innom Skeidar,hvor jeg endte opp med ett sengetøy til Matilde...og det beste av alt var at jeg fikk "pruta" det ned 100,- siden det hadde hengt til utstilling....Spare der man spare kan.

Nå begynner pizzalukten og spre seg ut over heimen her...så her er det Norske Talenter og pizza som gjelder den neste timen.

Ønsker dere alle en herlig helg....her blir det hektisk i helga og gleder meg allerede til neste helg hvor det kun er avslapping som gjelder.

Og til Lise...Tusen takk for hyggelig samvær i dag :o)



Her er Mats Fredrik i full gang med matte leksene sine tidligere i uka...Dypt konsentret.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Hva er greia med Sara egentlig?:) Er det fosterbarn, kusine eller? siden hun er hos dere så ofte:) Hun er utrolig søt da:)

Hege sa...

Hei Anonym :o)
Sara som det ligger en del bilder av her er kun dagbarn.
I helgen har vi besøk av ei anna Sara.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥