mandag 15. mars 2010

Herlig start på ny uke

Kan uka starte bedre da...en blå himmel og sol,Neppe??

Nå skal jeg straks avgårde på kurs med jobben,vi skal være på Brygga Thon Hotel.Blir spennende.Er noen år siden jeg var med på kurs sist,så jeg gleder meg.

Ulrikke skal på synstest kl.18 i dag...tror hu er rimelig spent,ønsker vel ikke helt å begynne med briller...men heller det,enn å være så plaga med masse hodepine. Blir spennende å se hva resultatet blir.

Etter det,skal jeg videre på symøte,og jeg hørte noe rykter om at det var reker vi skulle kose oss med i kveld..JIPPI. Gleder meg...her i huset er det bare jeg som liker reker,så det blir til at vi spiser det alt for sjeldent. veldig synd igrunn.

Blir lite blogging herfra i dag da...så ha en super fin dag.

4 kommentarer:

Pernille sa...

Se her ja, en oppfylt dag! Du får kose deg masse ;-)

Hege sa...

Jeg koser meg vettu...har til og med vært på foreldrekaffe i barnehagen :o)

elin sa...

Hei på deg Hege.
Så spor etter deg i bloggen min, kjempe koselig:-)
Så jeg tok en tur innom for å si Hei.
Utrolig flotte bilder du tar.
Jeg må bli flinkere til å ta litt hverdagsbilder.
Takk for titten.
Klem fra Elin

Hege sa...

Så koselig at du fant veien til min blogg Elin :o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥