fredag 12. mars 2010

Fredag og Pitapizza

God kveld alle sammen.
Nå sitter vi her og ser på Nytt på nytt,og er igrunn stappmette.
Vi har nemlig lagd oss Pita pizza her hjemme i kveld.
Jeg lagde meg en med pizzasaus,kjøttboller,skinke,løk og ost...smakte helt greit. Lagde også en med creme fraiche,mozerella ost,kyllingfilet,skinke,løk og vanlig ost....den var mere min smak ja.


Men HERREGUD så mette vi blei...

I ettermiddag har jeg vært og henta kjolen til Matilde....den ligger allerede i vaskemaskinen den...hu var nemlig nede hos tante en liten tur hu,og spiste sjokoladekake...og vips,der var hu møkkete.

I morra kommer Mats Fredrik hjem igjen...det skal bli godt. Snakket med han på telefonen nå i kveld,og tror han lengta hjem nå....Hjem til Mamma'n sin,hehe!

I morgen begynner jeg også å sende ut noen av innbydelsene til Ulrikke også,og til uka går resten i posten også....deilig å bli ferdig med det...da er det bare bordkortene igjen.

Tenkte jeg skulle skrive en liste en av dagene over hva jeg har tenkt å ha på koldtbordet til konfirmasjonen....så hadde det vært kjekt med innspill fra dere om jeg mangler noe evt.

Ha en koselig Fredag kveld...og NYT at det er helg !

2 kommentarer:

Therese sa...

Koldtbord er gøy og har liksom måttet vike for tapas en stund! Gleder meg til å se hva du har planlagt! Fiiin blogg!

Anonym sa...

Kul festmat egentlig... Lage noen små deiger rett før folket kommer og en del pitabrød......
Varmluftsovn... Masse godt stående på bordet... :-)

/Henning

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥