lørdag 6. mars 2010

Farlig med pause på jobben :o)

....ja,er skummelt med pause på jobben....for da har man muligheten til å gå rundt å kikke litt i butikkene...og da ender det jo som regel at man kjøper noe da,hehe! Og jeg er jo av typen som ikke faller for sånne fristelser....HAHAHAHA! Helt feil!

Gikk innom KappaAhl istad...og der sto det en utstillingsdokke,med noen skikkelig kule klær på,synes jeg.

Så i posen ble dette med hjem i dag.



1.Denne toppen,bare den jeg kjøpte er rosa med rød stiper i.
2.Og denne toppen,som skal være under den toppen over her.

Denne tightsen kjøpte jeg ikke i dag,den ble kjøpt for ett par måneder siden,og den skal såklart også være til dette antrekket.



Og denne jakka her synes jeg er veldig tøff....men må ha med meg Matilde i butikken så hu får prøvd den først :o) Kjøpte også ett rosa skjerf til dette antrekket,men det fant jeg ikke på siden til KappAhl. Skal få tatt ett bilde av henne i morgen jeg,når hun skal ha på seg dette.
Shoppeglad jeg....JAAAA!
I kveld blir det STILLE og ROLIG. Vi skal kose oss med kyllingvinger og loff....Meny hadde nemlig kyllingvinger til 59,- Kg. DET er billig det.
Så blir det Luftslottet som sprengtes på Tv skjermen. Jeg gleder meg :o)
Ønsker alle en koselig Lørdagskveld.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥