søndag 7. februar 2010

Kinotur for far og sønn

I dag har Mats Fredrik og Jan Vidar tatt turen til Tønsberg for og se Olsenbanden Jr. Mestertyven. Mats Fredrik har snakket om denne filmen i lang tid nå...så da ble det kosetur på far og sønn i dag

Olsenbanden Jr. Mestertyven

I natt har Matilde og Mats Fredrik sovet nede hos Tante Gro og Nickolai. Jeg selv fikk da sove til klokka ble nesten 11...det var utrolig deilig.

Elise har jo også vært her i helgen,men hun ble hentet i 13 tiden. Jan Vidar lagde deilig dansk frokost til oss,og hun rakk å spise før Ellen kom og hentet hun.

Ellers er tilstanden til Ulrikke og meg = Pottetette :o(

Nå skal jeg sette meg å bla i Magnolia INK magasiner for å se om jeg finner noen alternativer til invitasjoner og bordkort. Tiden går fort til konfirmasjonen som er 30. Mai. Herregud,tenk ungen min er snart konfirmant *snufs*...Kan ikke skjønne at det snart er 15 år siden hun kom til verden.

Nei,nå får jeg se å sette igang her....Vet at jeg snart må begynne på middagen også...Fersk suppe med farseboller og kjøttpølser på menyen i dag.

1 kommentarer:

ulrikke sa...

15 år siden ja ..

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥