fredag 5. februar 2010

Jabbadabadu...Helg (nesten)

Da var helga her igjen da. Igrunn deilig,selvom det er jobbehelg. Lørdagsjobbing tilsier jo at det stortsett er masse å gjøre,og da går jo dagen unna. Så det er jobb i kveld,så er det jobbing fra 9-16 i morra. DA er det helg etterpå.
Ingen store planer denne helga,men Ulrikke får besøk av venninden sin Elise,så hun skal være her hele helgen. Så kommer vel Kittelsen en tur i kveld...Koselig!

I dag er Ulrikke tilbake på skolen igjen og Matilde er på plass igjen i barnehagen. Så nå er det bare meg her hjemme. Det betyr HØY musikk og rydding.Koser meg masse jeg da.

Har egentlig glemt å nevne at Mats Fredrik tok vaksina si i går...Vi gikk sammen til skolen,og det var en veldig spent gutt. Han har jo skikkelig sprøyte/lege skrekk. Det var heldigvis ikke mye venting...og før det var Mats Fredrik sin tur,var det 4 andre først. Og de var så flinke...tror det var godt for Mats Fredrik å se,før han skulle inn selv.
Vel inne,ble han plassert på fanget til Mamma'n sin :o)....så fikk han beskjed om å kikke ut vindu....og vips,Han var ferdig. Flinke gutten! Han var litt stolt etterpå.

Men nå får jeg ønske alle lesere en alletiders helg.


Har lagt vet 2 bilder av Ulrikke og Elise.


Her har vi jentene når de er ca 3 år gamle....knoll og tott...men verdens beste venninder på den tiden også.

Har jo igrunn forandra seg litt disse 2 jentene da. Utrolig morro at de har så god kontakt etter mange år hvor de ikke har hatt noe form for kontakt. Søtingene !

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥