onsdag 10. februar 2010

Kakkle-møte i kveld.

I kveld er det endelig tid for symøte igjen. Det begynner å bli en god stund siden sist. Så i 20-tiden ramler det 4-5 damer inn døren her.
Tenkte jeg skulle lage Taco til oss i kveld....lenge siden jeg har spistdet selv,og så er veldig lett og lage.
Koselig og samle jentene igjen...å vi kan sitte og sladre og juge litt,hihihihi!

Så egentlig så har jeg ikke tid til å sitter her på pc'n....jeg burde få rompa opp av sofan og gjøre noe fornuftig....men akk,så kjedelig da.

Ett bilde av Matilde tatt på Ringshaugstranda i fjor.
Ellers er det stille her i heimen...eller stille og stille,det hostes og harkes for å si det sånn!!! Urk! Gleder meg veldig til å bli kvitt denne hosten...skikkelig plagsomt.
Have a nice day everyone!!!

3 kommentarer:

Fotograf Trine Bjervig sa...

Så hyggelig - kos deg :)

Hege sa...

Det skal jeg vettu Trine :o)

Hege sa...

Det skal jeg vettu Trine :o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥