mandag 8. februar 2010

Da var uka igang igjen.

Da var det Mandag igjen....svooop,så er helgen over. Men,det skal jo sies,svooop,så er det Fredag igjen også :o) Og til helgen har jeg helt fri,ingen jobbing. Mulig Jan Vidar skal jobbe Lørdag,men det vet jeg ikke enda.
I går var Jan Vidar skikkelig effektiv og tok ett skikkelig måketak her hjemme. Ble brått litt penere,og litt enklere å komme seg frem,hehe.

Ingen store planer denne uka som kommer,men noe er det jo alltid. Tirsdag er det jobb for meg på kvelden. Onsdag skal jeg ha "symøte" her med jentene,Torsdag skal Mats Fredrik i bursdag til en kammerat på Jungelby inne i byen....Og Ulrikke snakker om å ha Karoline på overnatting her fra Onsdag-Torsdag.Men,jeg har sagt jeg skal tenke litt på det....er ikke veldig positiv til overnatting her når det er skole dagen etterpå....men vi får se :o)

Slenger med ett bilde av 2 stk slitne barn etter de hadde vært ute å lekt en stund i går. Sånn satt de foran TV og bare glana...og det skal også sies at de sovnet veldig kjapt.

Ukesmenyen her i heimen er ikke helt klar enda...men har hørt ryktet fra Mats Fredrik at han hvertfall vil ha pannekaker.

Foreløpig ser det sånn ut :

Mandag : Rester av suppe fra i går

Tirsdag : Pannekaker????

Onsdag: Taco med symøtejentene

Torsdag: Flæsk og duppe.

Fredag :

Lørdag :

Søndag :

2 kommentarer:

ulrikke sa...

går fint og ha karoline her :)

Elisabeth sa...

Så koselig at du spør! Bhg og max går veldig bra. Den første uka var han spinnvill, brydde seg ikke om vi gikk i det hele tatt - så skjønte han at vi skulle gå fra han, så hadde et par uker med hylskrik når vi gikk:) I går og i dag har han løpt fra meg, storsmilt og vært i hundre fra øyeblikket han går gjennom døra der, og det er så deilig å se!!
Studiene går bra :) Er nettstudier disse ukene, så tar det når jeg har tid. I uke 9 skal jeg en uke på A-hus og jobbe. Hjelp!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥