tirsdag 19. januar 2010

Tirsdag...jobb,håndball,fotball

Da var det blitt Tirsdag igjen også. I dag er det jobb for min del,fra 16-20...skal lære meg oppgjøret for dagen...Merker at det er 3,5 år siden jeg gjorde det sist. Så det blir spennende.

I dag er det også fotball treninge for Mats Fredrik fra 16:45 til 18:00. Så har Jan Vidar kjøring for jentene på håndballen i dag,som er fra 19-21....så i dag skjer det litt her. Blir godt når kvelden kommer,og man kan synke ned i sofaen og glane litt på titteboksen....er jo Grey's i kveld,Jippi!

Jan Vidar leverte Matilde i barnehagen i dag....og i dag ville hun vel egentlig være hjemme.Så hun var litt lei seg når Pappa'n leverte i dag. Men tipper det gikk fort over. Hun har også med seg skia sine i dag...Spent på om hun har klart å gå noe med de...har ikke fått brukt de så mye enda.

Til helga er det INGEN planer her hjemme,og det er så DEILIG å tenke på ,Veldig lenge siden sist. Eneste er at det er kveldsjobbing for meg på Fredag...men det er bare moro.


Før helgen var Nickolai,Mats Fredrik og Matilde ute og akte i bakken på utsida her. Gutta synes det er så kult og binde akebrettet til Matilde fast i Snowracern og så ake ned bakken. Matilde digger det hun også,og du hører henne nedover bakken at hun holder på og le seg ihjæl-Herlig.

Her er ett par bilder fra de var ute.

Mats Fredrik prøver og dra Matilde og Nickolai opp bakken,men det var litt tungt,haha!

Her er Nickolai og Matilde for atter en runde ned bakken.

Sara,hun sto og kikket sammen med meg. Hun prøvde seg på en tur sammen med de,men det var litt skummelt,så var mye tryggere å stå oppe sammen med meg.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥