onsdag 20. januar 2010

Nytt speil i gangen

Vi holder på og pusse opp gangen...og etter vi tok vekk det gamle skapet som sto der,har vi manglet ett speil. Kjekt og ta en titt på seg sjæl,før man skal ut døra,hehehe!
Hadde egentlig funnet ett på Ikea...men så fikk jeg dette tilbudsbladet fra Jysk i posten i går,og der falt jeg pladask for det speilet de hadde der..og til kun 250,- ....Men vi må finne på noe annet der også. Vi må ha en skohylle også,men jeg vil ha en som er ca 1 meter høy og med plate på toppen,så jeg kan sette ei plante og evt noe lys oppå. Ingen som har sett noe sånt???


Hva synes du om speilet??


I går var jeg på jobben igjen,og det gikk kjempe bra :o) Skal tilbake igjen på Fredag,og da skal jeg visst nok jobbe aleine,så det gruer jeg litt for,men det ordner seg vel!

Matilde ble levert av Ulrikke i dag,(mor begynner allerede å bli sløv,ikke lov,ikke lov) Men hun hadde vært såååå lei seg når Ulrikke skulle gå fra henne. Hu hylgrein sa Ulrikke. Stakar lille jenta mi ♥

Hun er veldig sliten nå,merker det veldig godt på henne når hun kommer hjem. I går hadde hun sovnet på sofa'n nede hos tante...og det er ikke helt vanlig til den turbo jenta der å være...Tipper hun gleder seg like mye til helg som meg :o)

Ellers så tenkte jeg vi skulle få tatt oss en tur til Fam.Knotten i løpet av uke. Er evigheter siden vi har sett dem...og ikke har vi fått sett nye huset dems heller. Så får sende de ei melding å høre om de er hjemme i morgen.

Nå er det frokost som står på planen her...ha en fin Onsdag alle ♥

3 kommentarer:

Gro sa...

Speilet var fint det ja.
Du får hillse knottene i skogen..

ulrikke sa...

endelig speil i gangen da : )

Hege sa...

Jepp...nå kan du se på deg selv om morran Ulla!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥