søndag 3. januar 2010

HuttemegTU så kaldt det er.

Brrrr...i dag er det kaldt. Når vi sto opp her i (kremt!!) 11-tiden i dag,så var det jammen meg bare 15 grader her nede i stua. Litt for kaldt for min del ja.
Så her fyres det nå. Men når du føler deg iskald inn til beinet,da tar det pokker meg lang tid å få igjen varmen i kroppen.

Nå skrur Jan Vidar skap her...første skapet er plundrete,da sikringskap og alarmboks og div andre duppeditter må stå inne i det skapet. og jammen gikk ikke støpslet til varmekablene føyken også. Så i morra må Jan Vidar nedom jobben til Morten og hente en ny. MÅ jo ha varme i gangen. Gleder meg til dette blir ferdig!

I morgen er det barnehagestart for ei lita frøken her hjemme. Hun gleder seg bare sååå masse. Jeg vet jeg må på jakt etter sekken hennes,da jeg ikke fatter hvor jeg har gjort av den. Vet jeg stappet den ned i en annen sekk,men hvor jeg la det hen,nei det har jeg ikke peiling på,hehe. Men hun skal vel igrunn ikke spise der i morra heller,så egentlig ikke behov for sekk...Vi er satt opp fra 9-11:30.
Lurer på åssen det går,om hun synes det er helt greit liksom,noe jeg tror. Men man vet jo aldri. Hun skal jo være der alene på Tirsdag,hvertfall noen timer. Tenkte å si de kunne ringe meg,hvis det ikke gikk bra.

Håper alle har en fin Søndag før hverdagen setter igang igjen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥