fredag 29. januar 2010

Herlige Fredda'n igjen.

Da var det helg igjen da dere.
I dag har Matilde vært i barnehagen igjen...noe hun synes var alright selv også tror jeg. Hun hadde hvertfall kosa seg masse.

Mats Fredrik kom hjem fra skolen i 14 tiden...og da hadde jeg bestemt meg for å ta en liten tur til byen....men det ville ikke han være med på...så i dag har han vært hjemme alene sånn ordentlig for første gang. Var ikke lenge da,for Ulrikke kom hjem i 15 tiden....men dro igjen 16,da var hun klar for håndballtrening. Vi var ikke hjemme før i 17:15 tiden....så litt tid fikk han jo her hjemme.

Jeg fikk kjøpt litt nye klær til Ulrikke i dag. Det trengte hun. Kjøpte en svart tights bukse,en stripete genser,en syrin farget skorte/bluse med ett skjerf til,og en annen strikka genser og 4 par sokker. Så nå Ulrikke,kan du ikke klage på at du ALDRI får noe...hahahaha!

Nå skal vi kose oss med Wok med strimla svinekjøtt...gleder meg.

I morgen er det Lørdag...og ugh!! Jeg må tidlig opp. Skal være på jobben til 9:00 i morgen...og jobbe til 16. Håper det blir en del å gjøre,for da går timene fort unna.
Mats Fredrik skal i bursdag til en gutt i klassen i morra,Jan Vidar må avgårde å bytte døra vi kjøpte her om dagen,for den var det ett par stygge merker på.
Etter jeg er ferdig på jobb,skal vi videre i bursdag til Sara som er blitt 10 år...Hipp Hipp Hurra!
Og på Søndag reiser vi på shopping til Sverige....jammen på tide,har ikke vært der siden i sommer.


I forrige uke hadde de laget "krone" i barnehagen,og Matilde var bare sååå stolt når hun fikk
med seg denne hjem. Den var litt stor og glidde ned i ansiktet hennes hele tida...men pytt pytt,har man krone på,så har man krone på.

Litt stolt eller???

Og han poden her måtte jeg bare knipse ett lite bilde av etter endt spaghetti middag her om dagen. Her har vi ikke tid til å tørke oss rundt munnen ,før vi setter igang med spilling på Wii'n. Gutten har jo blitt helt hekta. Nå har jeg lastet ned ett nytt spill som må prøves ut en dag vi får tid....Boom blox. Noen som har prøvd det spillet??
Ønsker alle lesere en SUPER FIN HELG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God helg til dere også.Kjør forsiktig til Sverige!!!!
Vi skal ha Karin, Alroy, Herdis og Maud på middag i morgen.Forsinket julemiddag.klem fra svigers

Hege sa...

Takk for det. Ha en fin "julemiddag"....Hils alle.
Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥