torsdag 28. januar 2010

Fortsatt ei lita jente som er hjemme

Matilde er fortsatt hjemme fra barnehagen. Hu er ikke helt i slaget om dagen. Men det er værst på natta og kvelden. Hun våkner og gråter,gråter og gråter,får liksom ikke kontakt med henne før det har gått en stund. Og det virker kanskje som hun kan ha vondt i halsen.
Ikke lett å spørre disse hvor de har vondt...for det er jo ett nytt sted hvergang man spør. Håper kvelden i kveld blir bedre.

Her på Revetal skinner sola i dag...og det er -3 ute. Deilig.
Nå skal jeg prøve å være litt husmor her hjemme..har akkurat dratt av sengetøyet på senga,fått kastet det i vaskemaskinen....den vaskemaskinen skal jammen få kjørt seg i dag...for her er det tonnevis av vask...Og det blir ALDRI mindre. Hardt med en fjortiss i huset som skifter hvertfall 1 gang om dagen,hihi.

I dag er det atter engang klart for Herrehåndball klokka 16. Jeg håper for gudsskyld at det blit litt mindre spennende i dag,og at de tar seieren....For den kampen som var på Tirsdag,Herregud....holdt jo på og gå ut av mitt gode skinn her jeg satt. Kan det være mulig liksom,lede 2 ganger med 5 mål....så tape med ett mål??? JA,det går altså ann,det så man jo på denne kampen.
Men krysser fingene for gutta igjen i dag,og håper det går deres vei. HEIA NORGE!

Her er ett bilde av "rampungene" Matilde og Sara som jeg tok her om dagen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥