mandag 7. oktober 2013

Ikke bli skræmt no !!

Hei på dere!

Ser at det er noen som titter innom her innimellom,og jeg har fått flere spm om hva som skjer med bloggen min.
Sannheten er at det skjer igrunn ikke noe. Jeg har ikke tid/overskudd til blogging lenger. Men jeg får meg heller ikke til å slette den,for tenk om jeg vil angre å lysten og overskuddet skulle melde seg igjen :) Jeg håper jo det engang!
Alt står bare bra til med oss alle sammen her hjemme. Ukene flyr avgårde og ungene gror til...Tenk at vi allerede har en 18-åring,en 11 åring,og straks ei på 7,og lille bonus ungen som har blitt over 1,5 :)  For en flott gjeng.

Men titt innom igjen,for som jeg skrev,plutselig kan jeg være tilbake igjen.
Vil du følge meg på instagram isteden,hvor jeg er aktiv nesten hver dag...så finn meg der

"hegiz"




1 kommentarer:

Anonym sa...

Så hyggelig at du tittet innom, håper blogglysten kommer tilbake, men følger deg på instagram da :)Hilsen Lisbeth

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥