torsdag 21. februar 2013

Ny lampe fra Ikea

Etter å ha overlevert noen barn til Besteforeldrene på Tirsdag,tok vi selvsagt turen innom Ikea også.
Og der fant jeg en lampe jeg falt pladask for :)
Passet fint på skjenken i stua her :
Fant noen andre småting på Ikea også...men ellers så synes jeg det er det samme som går igjen der,så ikke så veldig stas å tråkke rundt der,hvis ikke det er noe spesielt man skal ha da :)
Nå er det stille og rolig i heimen...jeg skal krype opp i sofakroken og der skal jeg bli ti det er natti natt...og det er ikke så altfor seint i kveld....tidlig time på sykehuset i morgen :)

Ha en fin kveld alle og enhver :)

2 kommentarer:

Nennes sa...

Så lekker den var da :)

Klem

Jatte sa...

De er fine.. har selv den store stålampa, men syns den stanga går så laaaangt ut bak at den er vanskelig å plassere, så den står i boden å støver ned :/

Kos deg i sofakroken,
Samme her!

Klem Klem♥

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥