onsdag 14. november 2012

Ut på bøljan den blå

I går var vi 4 stk som tok turen over til Sverige. Planen var og shoppe masse,og hvertfall masse kalendergaver :)
Båten gikk fra Sandefjord kl.10
Det var masse pensjonister på tur,det merket man veldig godt i taxfreen,hihi. Jeg tror det er 1.gang jeg har gått ut fra taxfreen å kun betalt 140,-. Det var fullstendig kaos innpå der.
Etter 2,5 time på båten,var vi omsider i Strømstad. Vi stoppet en kjapp tur innom det nye vinmonopolet og den flotte godis-butikken de har der.
Der fikk jeg kjøpt kalender til barna. Ulrikke har de siste årene droppet pakkekalender,og nøyer seg med en kinderkalender isteden.Og kjempe fin pris var det på den også...119,-
En ganske mye mere ryddig butikk enn hva som er på Nordby :)
Så var det Nordby sentret som sto for tur...og det er jo ett HAV av butikker der. Og vi tusla rundt og kikka i mange butikker. Så før vi begynte på selve mathandlinga,tror jeg vi var slitne alle sammen.
Så var det tid for litt mat...og gjengen bestilte seg hver sin hamburgertallerken
Ser veldig fristende ut,sant ?  Jeg fikk 4 chips biter,og da var jeg mett,hihi.

Var ikke hjemme før i 20 tiden i går....og når jeg kom hjem da,var kroppen helt kaputt. Merker at formen er ikke helt med på så lange dager enda. Men håper absolutt på å komme sterkere tilbake med tiden.

Nå skal nok en vask settes på og en ny inn i tørketrommelen...jodda,her hjemme går alt i sine vanlige rutiner,hihi.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥