Her har det gått slag i slag siden frokosten med ungene til morgen i dag
Klesvasken er godt igang,ryddet litt her og der,så etter møtet skal det handles inn til 6 års bursdagfeiring som skal være på lørdag,så en liten snartur til byen for å fikse ett par ting. I morgen skal jeg tilbringe kvelden sammen med gode venninner,noe jeg gleder meg veldig til :) Det er SNART helg dere.
Har dere mange planer i helgen???





0 kommentarer:
Legg inn en kommentar
♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥