fredag 16. november 2012

Dette er en kjekk sak

Er du lei av alle disse hårstrikkene som til stadighet ligger og slenger rundt her og der?
Da er denne her veldig kjekk
Problemet er bare at den er litt vanskelig å få tak i. Har prøvd rundt i ett par nettbutikker,men de blir utsolgt så fort de kommer inn. På lille My interiør på facebook,så jeg de skrev at den hadde kommet inn igjen...men den ligger ikke for salg i nettbutikken.
Er jo genialt julegavetips til ei prinsesse som elsker og dille med håret sitt :)
Vil du sjekke det ut...søk på Lille My Interiør på facebook.

2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Den er rålekker.. Ønaker meg en selv, så mye mulig jeg kjøper en om jeg kommer over en..

Hverdagsmamma sa...

Så lekker, og så lurt. Med tre små jenter i hus er hårstrikk og tilbehør noe det går mye av hos oss, og jeg finner som regel aldri det jeg skal ha når jeg trenger det. EN slik beholder hadde vært perfekt for å løse det problemet :-)
Ha en fin lørdagskveld videre Hege

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥