onsdag 17. oktober 2012

joda...

...Jeg er her jeg :)
Er bare veldig lite som skjer om dagen,så derfor også veldig lite å blogge om.
Formen er igrunn veldig bra etter operasjonen,og jeg prøver meg nå på å få i meg litt fast føde.
Trodde ikke knekkebrød skulle smake så fantastisk godt,men tror det er min nye store favoritt om dagen.
I dag har jeg vært ute på en liten gåtur...den" første" siden jeg kom hjem fra sykehuset. Det var ikke langt,kun opp til skolen for å hente frøkna på Sfo :)
Det var deilig å komme seg ut en liten tur,og det regnet faktisk IKKE. En akkurat passe gåtur nå den første turen.
Etterpå var det hjem å lage litt middag. Kjøttkaker med grønnsaker. Prøvde meg på en mosa variant jeg også,funket dessverre ikke så bra for meg....Back to knekkebrød :)

Etter å ha fått stjælt tilbake pc'n min,tenkte jeg jo at jeg måtte oppdatere bloggen min litt,kan jo ikke gå for mange dager mellom hver gang....Hadde nemlig ei litt større frøken her i dag,som ikke helt klarte og løsrive seg fra pc'n her.

Snart er det fredda'n igjen også...og vet dere,da åpner Søstrene Grene her i byen. Så hvis alt ligger til rette for det,så håper jeg at jeg får vært med en liten tur dit :)

Har DU vært innom Søstrene Grene i det siste? Er det mye fint der nå?

2 kommentarer:

Therese sa...

Godt at du er i siget igjen! Håper ikke du har noen bivirkninger og at alt vil gå på skinner. Riktig god bedring!

Men Søstrene Grene i Tønsberg, eller? Hvor da? Herregud, det er jo strålende nyheter. :-)

Klem fra Therese

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Halloj!
Håper ikke det er noen allvorlig du vært bort i siden du gått gjennom en operasjon! God bedring videre c",)
Butikker ja, herlig med litt nytt. Det åpnet en ny interiørbutikk i Alta sist lørdag så DEn skal jeg innom så snart jeg skal ut på tur!

Ha en fin dag, Klem Anna

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥