tirsdag 4. september 2012

sliten.no...ja det er her hos meg !

God kveld i stugo!
Akkurat nå sitter jeg her som en slakt i sofa'n og orker ingenting. Vært en lang dag,tidlig opp få unger avgårde til skolen,så var det ett par legetimer som skulle unnagjøres på sykehuset...og det varte og det rakk.
Kommer vel veldig sjeldent inn til avtalt tid på sånne plasser :(
Turen gikk videre ned til byen,hvor jeg var så heldig å skulle bli plukket opp på veien av ei venninne.
På runden i byen fikk jeg en telefon,som jeg fint kunne vært foruten :( Men bare bite tennene sammen og håpe at alt ordner seg for snille jenter til slutt 
Kjapt hjemom for å spise middag,før vi skulle avgårde på fotballkamp. Vel,burde vel strengtatt vært hjemme på sofa'n...men har ikke sett en kamp på aldri så lenge.Så det var gøy og se på gutta. Nå senker mor skuldrene litt...og formen...næææh,ikke veldig god!
Men godt å vite at man har gjort barna fornøyde med å være med på fotballkamp og "feiret" tapet med vaffel og brus fra kiosken etter kampen  
Matilde sittende i sivet før kampstart.

Dere andre hatt en toppers dag i dag???


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥