tirsdag 25. september 2012

Se hva jeg VANT :)

Det er utrolig sjeldent at jeg har vunnet på noens giveaway før-tror det har skjedd engang tidligere ;)
Men gir ikke håpet for det,så tok sjansen denne gangen også,og jammen vant jeg ikke inne på bloggen til
den søte 2'barns mamma'n Linn Christin.
Ble hoppende glad jeg når jeg hadde fått mail fra Linn Christin om at jeg hadde vunnet.Jeg vant ett Iphone deksel som jeg kunne designe selv,og jeg gjorde det helt enkelt og tok ett bilde av ungene,det samme som jeg har i headeren her.
Her kan dere se hvordan det ser ut :


Har du lyst til å bestille deg ditt eget personlige Iphone deksel...da kan du gå inn på siden www.caseapp.no

3 kommentarer:

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Kjempe fin:) jeg har også en sånn, er super fornøyd :)
bra bilde du har.

Hege sa...

Så bra du er fornøyd :)
Gleder meg masse til jeg får mitt jeg også.

Linn sa...

Sååå fint det ble :D Heldigfisen!!
Håper du blir fornøyd med det ;)
Ha en herlig onsdag.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥