onsdag 19. september 2012

Min bestevenn i dag

I dag har jeg fått meg en ny bestevenn...nemlig Strepsils med jordbær
I går kveld  når jeg la meg så kjente jeg at jeg begynte og bli litt "dett i desa"...men tenkte at det var over når jeg våknet igjen.
Men så feil kan man ta,I dag har store deler av dagen blitt tilbrakt på sofa'n! I morra er det duket for en laaang dag på sykehuset igjen,så håper ikke formen er værre i morra. Neida,våkner opp i morra frisk som en fisk igjen i morra. Satser stort på at Strepsils'n hjelper og holde meg unna halsvondt hvertfall :)

Flere som sliter med høstforkjølelsen???

1 kommentarer:

Heidi sa...

Ja her er huset inn i sin andre uke med forkjølelse og vi krysser fingrene for at det tar slutt snart :-) Lykke til på sykehuset i morgen!!

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥