mandag 17. september 2012

Hvor ble det av modellen??

Jeg lett å friste...det var det vel ingen av dere som var i tvil om vel???
Etter at klesbutikken Helt Perfekt la ut bilder av noen nyheter igjen i dag,falt jeg nok en gang pladask. Og denne gangen for en fin stjerne genser. Så jeg hadde planen klar her da,om og vise dere bilde av den fine snuppa i den nye gensern sin,men plutselig var hu borte gitt. Så dere skal få en sniktitt av genseren,så skal jeg heller prøve og ta ett bilde av den på frøkna når hu er tilstede ;)










Denne genseren får du også i en fin blåfarge,og i tillegg finnes det søte skjerf til også :)
Genserne er fra str. 98 - 152 og pris 249,95,-

Spørs om ikke frøkna begynner å bli litt forskyndt av stjernene til mor nå...men venter fortsatt på en fin
stjernekjole som skal komme inn på Helt Perfekt etterhvert.så da får vi se om mor stopper opp stjerne innkjøpene litt.
Men uansett,kommer jeg  tilbake igjen i morgen når modellen er tilbake igjen ;)

Har du kommet over noen nye fine stjerne nyheter i det siste,innen klær,ineriør ???

1 kommentarer:

Anonym sa...

Å,så fin genser. Må kjøpe jeg også.

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥